maandag 14 oktober 2013

De vos is verzopen

Het is woensdag en langzaam begin ik al naar de tweede vossenrit van deze competitie toe te leven. De eerste rit, afgelopen zondag, ben ik er vol voor gegaan maar ben ik door wat pech helaas niet in de punten gevallen. Deze zondag wel heb ik me voorgenomen. Ik ben er weer helemaal klaar voor. Totdat....

We horen dat Carla's vader ziek is en we besluiten om het weekend naar ze toe te gaan in Leeuwarden. First things first. Zaterdagavond in Leeuwarden zie ik op buienradar dat het weer in Den Haag voor de volgende dag niet zo gunstig is. Er wordt veel regen verwacht. En wat ik stiekum hoop gebeurd. De volgende ochtend laat buienalarm één grote blauwe plas zien: regen, regen en nog eens regen.

De vos is verzopen.
Snel stuur ik wat sms'jes om te vernemen hoe het met er met de vossenrit voor staat. Niet snel daarna komt het antwoord: "Vossenrit is afgelast. De vos is verzopen".  Ik kan niet voorkomen dat er een glimlach van oor tot oor op mijn gezicht verschijnt. Niemand heeft punten deze week. Er is niks verloren. Volgende week kan ik er gewoon weer tegenaan!

0 reacties: