maandag 6 augustus 2012

Blog Update, watieskebuurt?

De laatste tijd is er van bloggen niet veel terecht gekomen. Dit komt deels door tijdgebrek en eerlijkheidshalve ook deels door gebrek aan motivatie. Wat is er gebeurd in de afgelopen periode?

Vakantie Italie / Zeeland
Ik ben op vakantie in Italie geweest en heb daar een paar prachtige tochten kunnen fietsen zoals:

Monte Bondone - http://connect.garmin.com/activity/197757832
Passo Rolle - http://connect.garmin.com/activity/200544352
Stelvio Pas - http://connect.garmin.com/activity/202369341
Nieuwe Fiets
Het zat al een tijdje in mijn hoofd en vorige week was het zo ver. Ik heb een nieuwe racefiets gekocht. Op de shortlist stond een "De Rosa Merak 2012 - Redline"  (carbon) en een "Van Nicholas Zephyr 2012" (titanium). Ondanks dat ik de eerste het mooiste vindt qua uiterlijk ben ik toch gegaan voor de functionaliteit en kwaliteit van de Van Nicholas. De Nederlands producent geeft zelfs levenslange garantie op haar frames.
Van Nicholas Zephyr - 2012
Titanium staat bekend om haar comfortabele rij eigenschappen en de Zephyr is specifiek voor het toeren bedoeld. Dit neemt niet weg dat het frame goed stijf is. Gisteren heb ik er de eerste toertocht mee gefietst en dat is uitstekend bevallen!

Hel van de Heuvelrug
Zoals gezegd gisteren de Hel van de Heuvelrug gereden. 180km met +/- 1500 hoogtemeters. Op een klein buitje na prima weer gehad. Volgende week nog Luik-Bastenaken-Luik en dan zijn we onderhand wel uitgetraind voor de Tour for Life. Ik ben d'r klaar voor!

0 reacties: